Nu då?

Nu då? Fungerar det??

Tulpaner jag fått av min Sir Vääs. Uj, vad de blev fina i köksfönstret!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Nu då?

  1. Marcus skriver:

    Funkar kanon! Härligt vackra är de 🙂

  2. Monica skriver:

    Underbart vackra ! monica

  3. Maggis skriver:

    Den bilden kan vi inte klaga på…så bra att det löste sig.Så du har haft ditt kalas tidigare..men oxe är du inte dumt alls.Kram

  4. Annika skriver:

    Klart du fixade det där till slut. Det är härligt med tulpaner… särskilt när man får dem. Annika

    • Katrin skriver:

      Jo, jag blev SÅ glad. Vår äldste son har aldrig gett blommor till sin fru. Jag försöker få honom att inse att det ÄR kul och fint med en egen blombukett. Men han tycker bara det är dyrt för något som bara vissnar…Vad säger man? Ha det gott! /Katrin

  5. Magnus skriver:

    Säger som Dr Alban!”jag säger de funka”!!!ha, ha…Vad fint! och vad kul det är med en ny kamera! Ha en skön måndag och vecka. Jag kommer att leda grupper i glaskonst den här veckan. Det blir ett ”smält-moment”, ett ”silikon-moment” och flera ”måla-moment” Ha det.->Mangan.

    • Katrin skriver:

      Ha det så ROLIGT bland glasblåsarna! UJ, vad jag skulle vilja vara PRAO hos dig!Ha det gott! /Katrin

  6. ZOL skriver:

    Det funkar, bra! Använde du photoshop, eller? Här är det slut på tulpaner nu. Det fanns inte så mycket tidigare heller, Japan är inget tulpanland.

  7. Gunnar skriver:

    Hej fina tulpaner! Kul att Du fått det att funka med att lägga in bilder i bloggen.:)

  8. Piraya skriver:

    det syns och det är jättetjusiga tulpaner.. gillar kruset du ställt dem i.Är det stenar vid sidan om?jag har stenar lite överallt härhemma, tycker det är snyggt

  9. Fäbostintan skriver:

    Suck! Måste lära mig det här med bilder!

    • Katrin skriver:

      Bilder lägger du in med den lilla GULA rutan som finns direkt ovanför där du skriver dina nya inlägg. Sen är det bara att bläddra fram bilden du lagt på t. ex. mappen med namnet ”Bloggbilder”. Easy Peasy!Katrin

  10. uno skriver:

    Tillipaner, heter det väl. Guld för Holland. När vi sist flög över det landet låg marken i rutor, röda, gula, rosa, orange, . Tillipaner överallt. Men i Kenya tillverkar men rosor. Massor av gift som hamnar på de stackars – oftast kvinnliga – arbetarna i rosenården och deras barn. Se upp med rosor, billiga såna har ofta blod på stjälkarna som inte kommer från deras taggar. in bukett förresten, ska nog ge lilla frun en också, hon är värd det (fast i rabatten blommar flera stånd från holländska lökar) Have IT

Kommentera

