Promoveringen!

Snart kan jag här berätta om min fantastiska dag, med bilder och allt. Promovering på dagen och bal på slottet på kvällen! Suck vad jag hade det BRA och ROLIGT!

Men nu ska jag in på internetbanken och betala räkningar.

Tillbaka till vardagen…

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Promoveringen!

  1. KarinK skriver:

    Hejsan!Kul med promoveringen, va? Jag tyckte att det var enda tillfället då man verkligen fick vara i centrum och fick vara stolt över det man faktiskt gjort! Jag passade på att vid promoveringen köpa in och få iordning bohusdräkten och den har jag nu då och då vid passande tillfällen…tex när dottern började japansk skola och alla andra mammor kom i fin dräkt eller kimono…Men det är kul att visa att sverigedräkten inte är den enda dräkten i Sverige…inte många på promoveringen hade sett Bohusdräkten innan och folk kom fram och frågade…Här i japan är dom sanslöst chockade eftersom dom aldrig sett nåt liknande överhuvudtaget!Kulturkrock….Ha det bra! /Karin

Kommentera

