Katrin / Lättare saker kan man ju ha för sig… Vågar du?



Själv hisnar jag vid blotta åsynen av detta sätt att ta sig fram!  Jag skulle nog aldrig våga ta mig över floder på detta viset. Vågar du?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Katrin / Lättare saker kan man ju ha för sig… Vågar du?

  1. carina skriver:

    Nej jag skulle inte våga ser urhemskt ut..Huga.Carina

  2. Sofie och Fia skriver:

    Hah, jo det finns ju fler med den här personlighetsstörningen 😉 Iofs kan jag ibland komma på mig själv med liknande saker som jag vet att min mamma skulle gjort… Men detta är något jag än så länge i allra högsta grad förnekar. Dina ”tråkmånsar” kanske blir roligare med åren dom med. För övrigt; Mycket smart att jobba på Hultsfred det kanske man skulle kunnat gjort alla dom år man hängt där, med tanke på hur sanslöst dyrt det är!MVH/ fia

    • Katrin skriver:

      Jo, jag spanar också ivrigt på mina små för att komma på dem på bar gärning när de gör något ”mammaaktigt”. Min smarte son har nu kommit hem från Hultsfred, inte en krona har han betalt. Sen åker han på ”love, Peace…” i Borlänge där han ska ta hand om Alice Cooper. Och DET är faktiskt likt mig eftersom jag haft Alice som idol sen JAG var 13 år! HA! Jag visste att han inte skulle slippa undan mina gener!!MOAHAHAHAHAHAHAH!/Katrin

  3. Imse Vimse skriver:

    Har mycket svårt att se mig själv hängande där!

    • Katrin skriver:

      Bloggerisvar: Hm, det såg inte roligt ut alls… undrans om han hade några hjärnceller kvar?Queens musik har jag alltig gillat, ”bicycle race” också fast den tillhör det ”lättare” som de gjort. Se i min högerlist med musikfavoriter, där finner du en länk till en bra sida om och med Queen.Ha det gott! /Katrin

  4. Barbro skriver:

    Skulle aldrig falla mig in. Falla i skulle jag däremot göra om jag försökte.;o)Rensade nässlor och gullris idag – det var HELT NOG för mina armar!

  5. Annica* skriver:

    Haha… Nä inte ens utan Cykel!

    • Katrin skriver:

      Bloggerisvar: Dax att ta fram vattenkanonen!Jag har ett äppelträd som ser lika ut och när jag kommer hem ska jag spruta vatten på det en 15 minuter si så därHa det gott! /Katrin

  6. Cinnober Rose skriver:

    det skulle jag nog våga om jag fick förankra mig med en lina runt magen som minimerar risken att ramla ned. det var värre med den hängbron du visade för ett tag sedanjag kan inte simma, men om jag vet att jag är säker från att ramla i så är jag inte rädd… p.s. min dotter är hemma nu :-)KRAM

    • Katrin skriver:

      Bloggerisvar: Jag har också undrat hur jag får ut fotografierna från min nya mobil… Skicka rapport om du lyckas är du snäll.Jag hoppas att det är ROLIGT att sy ett så stort lapptäcke. Det blir säkert vackert när det är klart och jag hoppas du kan lägga ut ett foto då om inte förr…;o)Ha det gott! /Katrin

  7. Magnus skriver:

    Tja… vad gör man inte för att hotta upp livet lite…Jag tar det lugnt nu. Bloggeriet för en tynande tillvaro men det är så mycket gott omkring mig som händer så vem vill sitta och blogga? Fast nån bild, då och då, det kommer jag nog att lägga upp även i sommar.Ha en god söndag.-> Mangan.

    • Katrin skriver:

      Det här med blogg och sommar… Jag vet inte själv hur aktiv jag kommer att vara men lite har jag i alla fall tänkt skriva. Jag har en ”hög” med ämnen som jag funderar på vilket är ganska roligt. Bloggtorkan min finns inte, ännu i alla fall…;o)Ha det gott i hängmattan! /Katrin

  8. Rosa skriver:

    Beror på vad som finns på andra sidan….

    • Katrin skriver:

      Bloggerisvar;Jag läste också den där artikeln och fick samma frågor i skallen som du. Att först mörda sin mamma vid 17 års ålder, sen skaffa en sambo och mörda henne för att ”hon var lik mamma” är gräsligt. Att så snabbt efter det mordet gifta sig med en annan tjej med trasslig själ…Nej bevare mmig väl, hon har nog gjort ett riktigt dåligt val. Och vad säger man åt eventuella barn när de frågar om farmor?Nej, hon har pappa mördat när han var ung?Brrr!Självklart ska alla människor ha chansen till ett nytt liv men SÅ snabbt efter sitt sista mord?Ha det gott du Rosa och bevare oss från sådana svärsöner! /Katrin

  9. Maggis skriver:

    Nej du det blir inget av med den turen inte!

    • Katrin skriver:

      Så skönt att jag får ha dig kvar på ”terra firma” ett tag till!Bloggerisvar:Jo, reflektion ÄR viktigt speciellt när man kommer på sig att stressa om ”materiella ting”. Det är så lätt att falla i fällan dock… Själv försöker jag tänka på andra före mig själv men ett tu tre blev det lite för mycket av den varan också. Året som aretslös gav mig massor av insikt i mig själv. Det året är jag nu ganska tacksam för!Ha det gott! /Katrin

  10. Axemia skriver:

    Nej aldrig i livet !!

  11. Gunnar skriver:

    HejHuvalien.Jag bli matt bara av att titta på bilden.:)

  12. Cinnober Rose skriver:

    hej. Det blir faktiskt mitt andra lapptäcke till dubbelsäng, har gjort två till enkelsäng och ett till en på 120cm så man kan väl säga att jag har vanan inne? *ler*håller på att samla tyg till ett jag ska ha själv, double weddingring, ska handsys – är jag klok eller? *ASG*jag lovar att säga hur jag ev lyckas med bilder från mobilen.

Kommentera

