Vad betyder mitt ångestfyllda klottrande EGENTLIGEN???????????????????????????????

Här är mer klotter från den oerhört stressande perioden med mitt avhandlingsarbete. Jag har mer här (se länken) och kommer att lägga ut mer.
Men vad betyder klottret?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vad betyder mitt ångestfyllda klottrande EGENTLIGEN???????????????????????????????

  1. Katrin skriver:

    Hm… intressant!

  2. starzonia skriver:

    Tycker ditt klottrande är fint jag!

  3. Ove skriver:

    Duktig! Precis som jag anade, väldigt bra blick för motiv och stämning.Bilden återspeglar din fokusering och inre spänning inför tentan. I motsats till dina övriga bilder där du kan associera mera fritt.

  4. Livsnjutare skriver:

    Detta påminner mig om när min man pratar i telefon en längre stund och det finns penna och papper i närheten. Då brukar det se ut ungefär så där.Ha det riktigt gott!Kram!

  5. Ru* skriver:

    Åh vilket vackert klotter! Det betyder nog att du är en jäkla talang på att teckna! =0)

  6. Pärlan skriver:

    Detta e inget klotter. Detta e ett konstverk. Ursnyggt!!!!

Kommentera

