Katrin / I dag ska vi fira! IGEN!!! ;o)

Festen jag och min man var på i Lördags var rolig och det bästa av allt var att födelsedagsbarnet hade så synbart BRA! Jag gillar när man kan se på en person att den är LYCKLIG och det var lördagens 50-åring så det lyste om honom.

Idag är det 30 år sedan jag ”raggade upp” min man. Det skedde natten mellan 2-3 juli år 1977 (se här).

;o)

Så ikväll och i natt ska vi två FIRA!!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Katrin / I dag ska vi fira! IGEN!!! ;o)

  1. Andromeda skriver:

    Hoppas ni får ett fint 30-årsfirande!

  2. Magnus skriver:

    Ha det så bra med firandet!Den sjunde har vi bröllopsdag…*klurar..*-> Mangan.

    • Katrin skriver:

      7/7… Det är till att ha valt ett lätt bröllopsdatum att komma ihåg…Är det ”jämt” på något vis?Ha det gott! /Katrin

Kommentera

