Katrin /Lunchen ute, med UTSIKT!

Idag ska jag och två vänner / arbetskamrater ut och äta lunch. På en resturang med utsikt över vatten…

Precis så ska det vara när man äter lunch ute!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Katrin /Lunchen ute, med UTSIKT!

  1. Magnus skriver:

    Ahh.Sånt är alltid trevligt.Här blir det en kycklingrätt som äldsta dottern hittat i barnens kokbok. Det ska bli spännande, Madrascurry och färsk koriander och naturell youghurt.. Kan nog bli trevligt det också. Här har vi också utsikt över vatten idag…. Raining cats and dogs…Hej.-> Mangan.

    • Katrin skriver:

      Hur blev den Indiska maten? Själv är jag väldigt förtjust i massor av olika maträtter från jordens alla hörn men speciellt Indisk mat som jag lagar flera ggr i månaden.

  2. Rosa skriver:

    Tänkte vaddå 60, kan ju inte stämma och det gjorde det ju inte ha ha….. Är hemma igen. LITE bilder finns. Ska ut på stan nu, nya planeringar på gång. Ingen rast ingen ro med andra ord. *L*

Kommentera

