Katrin / Snart 60 000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Snart blir det 60 000 sidvisningar!
Det märks att det är sommar. Jag ”brukar” ha ca 150-400 sidvisningar per dag. Nu har bloggen semester. Det är väl HÄRLIGT!

Förresten… Jag räknade tillbaka och det var UNO som knep kommentar 4000 med sin mening;
–Jag tror på UFO´s. Hur har vi annars kunnat få Aliens i regeringen?

Tack för den Uno!
;o)

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Katrin / Snart 60 000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  1. Nu fick du en till sidvisning 🙂 60000 närmar sig..

  2. Annica* skriver:

    Men gud jag kollade mina 108945 sidvisningar…Vad händer?

  3. Pysan :o) skriver:

    Jag vågar inte skriva mina siffror.. men idag har jag haft 2700 besök.. men det är ju inte så konstigt…Kram Pys

  4. uno skriver:

    Man tackar litet sorgset… Rymdskeppet verkar ju ha kraschat och Aliens vet inte hur de ska ge sig av till planeten Kapitalia igen. Men, skit i det – grattis, du tangerar mina siffror ganska exakt faktiskt, jättekul, parallellismens seger över ojämlikheten.

  5. Marcus skriver:

    ja, nu kn det inte vara långt kvar för dig :)Själv kravlade jag upp över 40 000 idag, fast jag undrar hur många som är från mig själv hihiHa en fin dag!

  6. Annika skriver:

    Det är verkligen imponerande mycket folk som finns här ute i cyberrymden :-)Du skriver ju på ett sätt som gör att man vill läsa så det är klart att du har många sidvisningar.Bara fortsätt…Annika

  7. Mona skriver:

    Tack för dina uppmuntrande ord.. Ja g har nu också arbete men jag har förändrats för alltid och jag glömmer aldrig. Man bemöts helt olika beroende på om du har jobb eller ej/mona

  8. Magnus skriver:

    Det du…Vilken statistik!Där ligger man i lä…Ha en härlig dag i solen Katrin!-> Mangan.

Kommentera

