Katrin / Undrens tid är HÄR! Min man vill handla kläder!


Så, då har jag brutit 60 000 vallen!
Jippi!

Och så har MIN MAN sagt att han vill åka och köpa en kavaj i eftermiddag.  Han avskyr att handla kläder och jag brukar få ”be” (tjata…) ganska länge innan vi kan åka och handla kläder åt honom. Men nu sa han det själv efter att jag sagt att hans sommarkavaj är sliten/skitig bara ca tre gånger…

Undrens tid är ännu inte förbi.

;o)

I morgon TIDIGT på morgonen åker vi till Rumänien. Det ska bli spännande eftersom jag inte har en aning om vart vi ska…

;o)
;o)

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Katrin / Undrens tid är HÄR! Min man vill handla kläder!

  1. Marcus skriver:

    mirakel kan ibland ske ;)Vad spännande! Kanske något vampyrslott? Ska bli spännande få höra =)

  2. Magnus skriver:

    Tjena!Ha det så trevligt i Rumänien, detta mångbottnade land….Vi kanske åter kan jämföra bilder sen, remember…Hej!-> Mangan.

    • Katrin skriver:

      Jo, vi kan jämföra Rumänienbilderna sedan, jag ska försöka att fota MASSOR! Jag har köpt ett extra 2 GB minne som jag ska komma ihåg att ta med mig!Ha det gott! /Katrin

  3. Inger Hansson skriver:

    Ha det så bra på resan! (Och tack för kommentaren på min blogg.)

  4. Marcus skriver:

    Oh vad härligt! Har aldrig besökt dem, men Svarta Havets stränder sägs ju vara prima kvalität =)Du får ha så underbart!mvh monokelmarcus

    • Katrin skriver:

      Jag har alltså ingen mer aning om var jag ska än att jag ska till Svara Havet… En chaufför hämta på Bukarest flygplats och sen kan han köra ”vart som helst”… Det känns lite speciellt eftersom det är närmare 40 mil från flygplatsen dit jag ska. Men VAR det är blir en överraskning!Ha det gott! /Glasögonkatrin

  5. Marcus skriver:

    ahaa, ja då kan det ju bli lite varstans det! =)

  6. Cikoria . skriver:

    lovar, har inte minsta lilla tanke på att skriva till honom igen.. och dudu lyckades knipa kommentar 700 hos mig!!grattis,kom och ta en tequila med mig och argbiggan ikväll ;-)kram

    • Katrin skriver:

      Tequila! När jag inte ens har börjat packa!! Och taxin kommer 04.45 i morgon bitti!!!Hm…OK då… jag HAR ingen karaktär…;o)Ha det gott! /Katrin

  7. Cikoria . skriver:

    vem har sagt att man måste sova? *ler*välkommen

    • Katrin skriver:

      Men nu tar jag en liten paus i bloggandet. Jag måste hänga en tvätt. Det är den sista, jag lovar!

  8. Katrin skriver:

    CR; BloggerisvarWOW, den låten du!Jag har den på på ”full volym” och mina nya högtalare (med bassbooster mm) gör den verkligen rättvisa.Hallelulja!Tequilan är verkligen smarrig…;o)

Kommentera

