KatrinBiolog / och så ska vi till Åland i stormen… Vad gör man där?

Vi ska på en liten minisemester till Åland. Jag, min man, våra två söner, storsonens rara fru och lillsonen och vi åker med två bilar.

Vi ska ha lillsonens dotter (Ella, 1 år 4 månader) med oss också så nu ikväll är hon här hos oss och ska sova nu.

Vi reser TIDIGT i morgon bitti (brr jag ÄR morgontrött) och sover sen två nätter på Åland. Så, på Osdag är jag hemma igen.

Det är bara det att väderprognosen lovar regn och HÅRDA vindar. Jag hoppas inga blir sjösjuka!

Vad gör man på Åland om man inte kan bada????

Ha det gott så länge!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till KatrinBiolog / och så ska vi till Åland i stormen… Vad gör man där?

  1. Magnus skriver:

    Åland ska ju vara fint.Jag har bara sett det från finlandsfärjan som gjorde en halvhalt där.Ha det så trevligt.

  2. Imse Vimse skriver:

    Hoppas att ni har det trevligt. Kul att umgås med familjen så där.

  3. Madonnan skriver:

    Hej Katrin,tittar in och ser att ni är iväg. Hoppas det blev en bra vistelse och att ni har kläder efter väder…Kanske fick ni en liten sol ändå…?Kram:)

  4. Anonym skriver:

    Åland är jättefint! Kan man inte bada så finns det massor att göra, tex Mariehamn. I Mariehamn finns ett jättefint badhus, rekommenderas verkligen..En massa fina museum finns också. men jag är nog sen med svar på din fråga för du är nog där redan!

  5. Barbamama skriver:

    Ja nu är det nog ingen ide för mig att tipsa dig för nu är ni nog där redan. Jag hoppas ni får det bra där oavsett väder.

  6. Annika skriver:

    Spelar kort kanske? En kortlek är ett måste på alla resor 🙂 Hoppas solen ändå tittar fram så ni får bada. Avkopplande blir det säkert oavsett.Annika

  7. Pillan V skriver:

    Hoppas ni har haft det bra och att det inte blev för blåsigt!!Ha en go helg!

  8. Cikoria . skriver:

    äter god glass????:-)hoppas ni hade det härligt

  9. Annica* skriver:

    Jag har blivit Mormor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

