KatrinBiolog/ Nu har jag vattnat trädgården i 2 dagar och NU kommer hällregnet…

Igår var det riktigt torrt i trädgården så jag langade ut slangar och vattnade för fullt hela eftermiddagen och kvällen. Jag fortsatte nu på förmiddagen för körsbärsträden såg fortfarande ganska molokna ut

Och så fylls himlen snabbt av svarta moln och ett HÄLLREGN utan dess like bara VÄLLER ned!

Hm… Det var den där Murphys lag jag läste om i förrgår…

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till KatrinBiolog/ Nu har jag vattnat trädgården i 2 dagar och NU kommer hällregnet…

  1. Imse Vimse skriver:

    Se det positivt, nu behöver du inte vattna på ett par dagar, kanske!

  2. Madonnan skriver:

    Sånt där är ju typiskt…men du fick motion och det kanske var menat så. Ha det så bra, lyssna på 10 CC och sjung lite grann i regnet.Kram:)

  3. Madonnan skriver:

    Sånt där är ju typiskt…men du fick motion och det kanske var menat så. Ha det så bra, lyssna på 10 CC och sjung lite grann i regnet.Kram:)

  4. Magnus skriver:

    Ja, den gode Murphy visar då sitt hånfulla grin här och var….Ha det!-> Mangan.

Kommentera

