Jag kan vara en killfotograf också! /Katrin

Jag har ju varit i Grekland på en konferens och passade då på att fotografera folk på stranden. I mitt förra inlägg la jag ut lite foton på fina tjejer som jag fotat (se här). Jag slutade med ett foto på en karl. Flera som skrev kommentarer tyckte han var finast av dem alla. Så nu har jag letat igenom alla hundratals foton från Grekland och sållat ut flera med killar på.

Här är de!

Favorit i repris…

Här syns ryggen på en Grekisk farfar som var med sitt lilla barnbarn och son (han i oranga badbyxor) på stranden en hel dag och jag njöt av att se de båda vuxna vara så omvårdande mot den lilla. Flera andra karlar på stranden skrek mer åt sina barn än lekte med dem…

Bada? När man kan stå på vågbrytaren och fiska?? Jag såg inte någon få ett enda napp på hela veckan men vad gör väl det?

Den här mannen hade lite svårt med lokalsinnet. Han letade ofta efter sin plats i solen…



Jag BEGRIPER inte hur man kan stå, och stå, och stå och bara bli mer och mer vinröd på ryggen… Något manligt?



I kvällsljuset blev hela stranden persikofärgad. Och då var det dax att komma vandrande in i sökaren med sina grodmansfötter…

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Jag kan vara en killfotograf också! /Katrin

  1. Minna skriver:

    Tjejerna var snyggare 😀

    • Katrin skriver:

      Asgarv! Du är rolig du!! Men precis så är det ju. Städa kräver oändligt med energi. Att festa trots förkylning? Ingen alls!Ha det gott! /Katrin(PS Jag håller med om fotografierna, de med tjejerna var finare…)

  2. Michis skriver:

    Aaahhh… grekiska kamakis…

  3. Agge skriver:

    Fina bilder, nästan så man längtar dit själv…

  4. uno skriver:

    Mammarazzi!!! Vet folk om att du fotar? Nä, trodde inte det. Kul bilder, känner igen strandlivet från Rhodos och andra ställen – karlar som bara står och tittar är kul figurer. Kram

    • Katrin skriver:

      Jag är övertygad om skogens alla förträffligheter. Det du skriver om i kubik. Jag har ju varit borta lite men nu läst i kapp på din blogg. Och jag säger då det!Då Det, då DET! Vad du har gjort mycket de senaste veckorna. Har du fått med dig lite musik hem från Nairobi som du kan lägga ut?Det verkar verklligen vara ett bra projekt som du arbetar med.Hurra för dig!Ha det gott! /Katrin

  5. Imse Vimse skriver:

    Undrar varför karlar ofta står så där och tittar? Vad tänker de på? De ser ju inte ut att spana efter tjejer heller.

  6. Ove skriver:

    Tack för kommentar:2 % räntehöjning till och väldigt många hushåll i storstadsområdena kommer att gå omkull. Det är dessutom ett ganska sannolikt scenario. Ha det gott själv!PS. Ja, tjejerna var definitivt snyggare

  7. Maggis skriver:

    Du är utmanad av mig! Skutta nu glatt in till mig och se vad jag har fått för uppgift som jag nu räcker över till dig.Kram Maggan

  8. Annika skriver:

    Äsch, Maggis hann före med utmaningen. Jag har noll koll på det där. Varför är alla män på bilderna fotade bakifrån :-)?Annika

  9. Cikoria . skriver:

    den översta bilden har det vackraste motivet, fanns det fler av den kalibern? *ler oskyldigt*önskar dig en skön söndag

  10. Madonnan skriver:

    Vilka roliga bilder, att du är sån… *S*

  11. Vendettanbettan skriver:

    Me like greek men!*slickar mig om munnen*:)

  12. Barbamama skriver:

    Snyggast var första killen… :-)Jag har utmanat dig…

  13. Kvack skriver:

    Hmmm…härligt att se. Fortsätt fota!

  14. Michis skriver:

    Kamaki-strandraggare. 😀

Kommentera

