Oooops! /Katrin

Är klockan strax 17… Jag som inte hunnit allt jag skulle göra!

Hinner DU allt du bestämt dig att göra på en dag???

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Oooops! /Katrin

  1. Aylala skriver:

    På jobbet ja. Hemma, icke. Fast det är kanske inte fråga om att ”hinna” direkt…

    • Katrin skriver:

      Även på jobbet?? Du DUKTIGA!!Bloggerisvar:Va KUL att jag får kommentarer av dig. Jag är alltså INTE glittrig, rosa, ful, stavar fel mm. Riktigt BRA med andra ord!KUL!!

  2. Ma skriver:

    Haha å NEEEEJ, det blir aldrig som man tänkt sig…å här sitter jag:)Ma

    • Katrin skriver:

      Precis! Allt, precis ALLT tar längre tid än beräknat! Jag blir faktiskt lite less!Idag har jag i alla fal hunnit BÖRJA på en ansökan om bidrag till en konferens som jag är med och organiserar. Men inte är den klar inte…

  3. Bara jag skriver:

    Ibland 😉 men långt ifrån alltid

  4. Annie skriver:

    Oftast för det jag ska göra ligger på schema…men ibland tar man helt enkelt en längre lunch…

  5. Katrin skriver:

    Min lunch idag var nog hela 30 minuter… och sen inga kafferaster, varken på fm eller på em.BLÄ!

  6. Pillan V skriver:

    Jag brukar inte tala om får nån alla mina måsten jag har om dagarna, för när det bara är jag som vet, så kan jag hitta på en liten vit lögn för mig själv som jag självklart tror på!! Så tar jag det nästa dag eller så!!!Men det klart, jag är hemma hela dagarna, så jag har ju inte lika mkt brist på antal timmar per dygn som ni som jobbar o står på!!Ha en go kväll vännen!!

    • Katrin skriver:

      Jo, jag som vet hur lätt allt ”brakar ihop” bryr mig aldrig hur andra her det. Dock brukar jag få ett ”ryck” när svärmor är på intågande…;o)Nu ska jag bli hämtad från jobbet av min Sir Vääs. Sen ska vi tillsammans sitta och vänta på vår dotter som är på ett möte. Det är ganska ”skrämmande” hur snabbt den lilla raringen fått oss att fungera som skjutsare igen. hon har ju varit i London i nästan ett år och dessförinnan bodde hon inte hemma på säkert 3 år. Och nu när hon flyttat hem har hon snabbt uppfostrat sina stackars LIDANDE föräldrar!Duktig KICKA!Ha det gott ikväll! KRAMAR!! /Katrin

  7. Bara jag skriver:

    Japp, fortfarande förkyld. Lever på ipren. Undrar om han är så inteligent…..

  8. Imse Vimse skriver:

    Nä, eftersom jag så lätt fastnar här, framför datorn, så får jag inte mycket gjort.Kram

  9. Gift i Göteborg skriver:

    Nä, för det händer att jag gör en massa annat istället…

  10. Rosa skriver:

    Bloggandet är det som stryker på foten hos mig.

  11. Michis skriver:

    På jobbet hinner jag inte med.Kan bero på att jag är tf platschef tills ny hittats – samtidigt som jag ska sköta mina tidigare arbetsuppgifter med.Jag vill ha en ny platschef nu och jag vill inte vara det själv. :/

Kommentera

