Robert /Katrin

Jag har ju följt Robert sen han började blogga om leukemins återkomst. Jag var inne på hans sida idag för att se hur det går med allt. Jag blev riktigt ledsen.

Det var inte detta jag förväntade mig.

Vila i frid!

Jag kommer att ha mina minnen kvar av dig i resten av mitt liv.
Tack för det!!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Robert /Katrin

  1. Det har hänt mycket sedan jag har varit ifrån Aftonbladet, läser jag. Så mycket av sorg. …..och dessa sjukdomar som skördar!!Jag har haft sådana problem att komma in på bloggen här så jag har knappt hunnit läsa någras bloggar på länge. Men nu verkar det fungera, så jag är tillbaka på Aftonbladet. Hade lite problem med att logga in, men vet inte om det var min uppkoppling som strulade.Önskar dig en fin dag.KramMargareth

    • Katrin skriver:

      TÄNK! När jag såg bilden tänkte jag omedelbart på Vicke!Denna härlige man med sin ”mission” här i livet, barnens rätt. Att barnen ska må bra. Att barnen är det finaste vi har.Men jag ser också lite blått, rött, grönt och gult i Vicke. Barnens vattenfärger. Att du ser honom som svart-vit är intressant!Välkommen tillbaka till AB bloggen! Här har det som sagt hänt massor. Och oftast går det också att logga in och lägga in inlägg. Det var ett tag som vi alla helst av allt vill glömma bort. Då möttes vi av ”too many connections” hela tiden…Ha det gott! /Katrin

  2. shyQ skriver:

    Jag tycker det är så sorgligt. Det gör att allt annat verkar så futtigt. Det vi skriver om idag.Har sett dina inlägg.

    • Katrin skriver:

      Jag håller med. När jag läste om Roberts död var allt annat helt plötsligt fjuttigt. Men sen kom jag att tänka på att allt, även en bekants för tidiga död, hör livet till. Och att allt, både det stora OCH det lilla behövs.Ha det gott! /Katrin

  3. Varför jag valde svart-vit….vi är omgivna av färger men det finns så många barn som lever i det svartaste mörker….en av anl till att jag valde just svart.Vit är också oskuldens färg.På tal om annat..:) du är också en av de bloggare som har hamnat på min AB-bloggillustrationskisser..:)Önskar dig en fin helgKramar

    • Katrin skriver:

      Jag läser Rosa varje dag och alltid med glädje. Du har illustrerat henne jättefint!Du skriver ”På tal om annat..:) du är också en av de bloggare som har hamnat på min AB-bloggillustrationskisser..:)”? Är JAG i skisstadiet hos dig? VA? Lilla jag?? Det ska bli RIKTIGT skoj att se resultatet! Jag känner mig glad och förväntansfull!!Ha det gott! /Katrin

Kommentera

