He he! ;o) Katrin

Nu är jag tillbaka från Kroatien! Dax för lunch, sen inladdnind av ca 4 giga bytes med filmer och bilder från min kamera och SEN ska jag börja skriva reseberättelser!

Until then…
;o)

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till He he! ;o) Katrin

  1. uno skriver:

    Waiting… Kram och välkommen åter – vill se folkbilder, snapshots, typ. kram

  2. Rosa skriver:

    Ska bli spännande.

  3. Iriz skriver:

    Välkommen hem!

    • Katrin skriver:

      Bloggerisvar;I Heinleins böcker från 50-talet skriver han om en framtid med otaliga olika familjesammansättningar. Boken där huvudrollsinnehavaren är en gift man med en STOR familj bestående av drygt 5 män och drygt 5 fruar är min favorit. (The moon is a harsh mistress / Revolt mot jorden heter boken på Engelska resp. Svenska). Den äldste mannen i familjen är ”senil” och den yngsta hustrun ca 20 år och familjen har funnits i flera hundra år. Jag tror att fler och fler ”udda” familjesammansättningar kommer att bli vanligare och vanligare i takt med att vi får andra värderingar. Vad är viktigast? Jo, att skapa harmoni och trygghet för våra barn. Det kan bara harmoniska och trygga människor göra.Ha det gott! /Katrin

  4. Gunnar skriver:

    HejOj då har Du en del att ta reda på!:)

  5. Cikoria . skriver:

    skönt att höra att du är tillbaka i alla fall… ser fram emot en reseberättelse

  6. Kvack skriver:

    Välkommen tillbaka. We´re waiting….blir det fler mumsiga bilder på vackra män…du skulle ju bli kill/tjej-fotograf?

  7. Barbro skriver:

    Bara att hoppas att bloggen fungerar liiite bättre idag än igår, då.För igår var den baske mig en ren katastrof!Välkommen tillbaka, förresten. Jag har saknat dig.:o)

Kommentera

