Vem har den 5000 kommentaren? ;o) Katrin

Jag bara undrar!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

24 kommentarer till Vem har den 5000 kommentaren? ;o) Katrin

  1. Kapitano skriver:

    Här får du en.

  2. A-Linda skriver:

    Kom jag i rättan tid?

  3. Madonnan skriver:

    Skulle ju kunna bli jag?

  4. Madonnan skriver:

    Glömde fråga hur du mår?

  5. Madonnan skriver:

    Hoppas allt är toppenbra!

  6. Pillan V skriver:

    Det blir jag!!*hoppar upp o ned o vinkar*JAG!! JAG!!Kram

    • Katrin skriver:

      Stackars dig! Brännskadad och INTE min 5000e kommentar, bara elände idag!Puss och blås på skadan! /Katrin

  7. Gunnar skriver:

    Jaså det är dags för nummer 5.000 här också.Jag fick just min för nån dag sen.Trevlig helg!:)

  8. Katrin skriver:

    Ingen har rätt hittintills!

  9. Maggis skriver:

    Nej då inte jag inte!Men helgkram ändå!

  10. Bellona skriver:

    Oj, 5000 har jag långt kvar till, är inte ens uppe i 200 än, men så har jag inte varit här lika länge som du heller. =)Hoppas du får en fin helg oavsett vem som snor femtusingen =)

  11. Madonnan skriver:

    Nähä.Men jag ska leta efter dig på facebook… Kram:)

  12. Ove skriver:

    Okej, jag vinner kanske inte men jag deltog! Vackert så!Grattis till att du är så populär! Är det badbilderna?Kram/Ove

  13. Cikoria . skriver:

    jag då?????????????????har du hittat nåt bland länkarna jag lämnade dig tidigare?ha en skön helg

  14. Eivor skriver:

    Hoppas det inte blir jag. Ville bara skriva om hur härligt det måste vara att få fira en 100-åring. Och vilken fin hälsning från Kungahuset. Och att de skrev sina namn bara, inga krusiduller med majestäter och annat.Skriver här för jag vet inte om du går tillbaks i tidigare bloggar och läser.Önskar dig en trevlig helg /Eivor

  15. Imse Vimse skriver:

    Här får du en liten ynklig kommentar av mig!Kram

  16. KarinK skriver:

    Tjenis, tack för kommentaren hos mig. Visst ska du gå med i mossornas vänner! Och nej, tiden börjar inte ta slut. halvvägs ungefär. Om jag inte försöker söka mera pengar för att stanna kvar längre?Snackade med den andre post-docen, en japansk kille. Han har en 6 årig post-doc! Inte så bra betalt, kanske typ 13150sek/mån, men låg skatt ger 12000sek efter skatt. I 6 år. Iaf så har det gått trögt, du vet varför (sjuk)men nu flyter det på i rasande takt! submitta, submitta, måste submitta!Hur går det för dig?

  17. Cikoria . skriver:

    jaha, vem blir vinnaren? nu får du snart komma hit och kora den lycklige ha det gott oavsett vad du hittar på.KRAM

  18. Mimia skriver:

    Så roligt att läsa att din mormor hade en bra dag! Hon är så himla söt, jag längtar efter min egen mormor som bara den när jag är inne och kikar här…Din mamma ser så ung ut!

  19. Rosa skriver:

    Attans Facebook, nu hann jag inte med.

  20. nennie skriver:

    blev det jag???

Kommentera

