Det var Cinnober Rose / Cikoria ;o) Katrin

… som knep min 5000e kommentar. Cikoria finner du här! Denna trevliga och flitiga bloggare som jag följt sen starten.
Tack för den!

Och tusen tack till alla som gissade vem som skulle knipa kommentaren, alla hade fel vilket var lite kul…

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Det var Cinnober Rose / Cikoria ;o) Katrin

  1. Katrin skriver:

    Jo, det VAR du som knep min 5000e kommentar! Tack för den!Det VAR din kommentar om rosorna som var den 5000e… Jag har faktiskt varit inne på alla länkarna du gav mig och läst om rosorna. Men inte gjort något mer. När våren börjar komma så smått och mina bondegener vaknar till liv kommer jag nog att fundera mer på rosor. Nu tror jag mitt trädgårdsintresse har frusit bort, det är KALLT idag!Ha det gott! /Katrin

  2. Kvack skriver:

    Gick genast in och tittade på Cinnobars blogg och fick en ny favorit. Tack för tipset!Bloggsvar: Tack för uppmuntran! Kommer definitivt att visa resultatet. …vad gäller sjögrästapeter…ibalnd har man svårt när vissa saker ”kommer igen” i modet.

  3. Pillan V skriver:

    Vad roligt!!Bra bloggare!!Ha ne skön måndag!KramPillan

  4. Ove skriver:

    Så nära, så nära…Nåja, man kan inte vinna jämt. Har förresten gästat din andra blogg. Det stämmer nog att du inte ser till den alltför ofta. Lev synnerligen väl!Ove

  5. Cikoria . skriver:

    ujujuj så roligt att jag lyckades knipa en jämn kommentar hos just dig!!! :)och med just den kommentaren som jag lade ner så mycket kärlek och energi på.. niceha en helt underbar fortsättning på kvällen.KRAM

Kommentera

