Skatteåterbäringen ;o) Katrin

Jahapp, då har jag som vanligt fått en pengapåse tillbaka från skatteindrivarna och sheriffen av Nottingham. Robin Hood var ganska generös i år.

Nu ska vi se… Pensionssparande? Julklappar? Vinterjacka? Fonder? Säng åt Ella? Resturangbesök? Välgörenhet? Indienresan? Julklappar igen??

Det finns massor av små hål att lägga pengarna i, frågan är bara hur jag ska välja!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Skatteåterbäringen ;o) Katrin

  1. Grynboll skriver:

    Resan för sjutton! Mumma för själen…

  2. Jenny Lill skriver:

    Vi som tjänar pengar och har pengar får betala för andra..Inte rättvist tycker jag!/Sjöjungfrun

  3. Annika skriver:

    Unna dig själv någonting! Sådana där lite mer oväntade pengar är på något sätt extra värda. Får du något över kan du skicka hit dem :-)Annika

  4. Eivor skriver:

    Synd det där, att det alltid måste finnas någonstans att lägga pengarna så de försvinner på en gång.Skulle inte vara så dumt att suga på dem en stund. Ja symbliskt alltså *L*Jo jag sov gott tack, och l ä n g e . Kram

  5. Imse Vimse skriver:

    Unna dig nåt lyxigt. SPA-besök kanske, eller massage och fotvård.

  6. Pillan V skriver:

    Det brukar ju inte vara några större problem med vart man ska göra av pengar som kommer in extra. Gör det du verkligen känner för, nåt till dig själv eller nåt annat du längtat efter att ge nån eller så!!Hoppas du får en go kväll!!

  7. Barbro skriver:

    Åh, har du fått tillbaka dem nu!Jag väntar också på ett par tusen, men kan tyvärr inte kolla kontot som de sätter in dem på utan att gå in på banken och köa för ett kontoutdrag, så de KANSKE redan är insatta.Nu vet jag vart jag ska på min lunchrast imorgon… om jag gitter.:o)Ha en fin kväll

  8. *ME* skriver:

    Unna dig något som bara är ditt/för dig.

  9. josephine skriver:

    Dra iväg på spa 🙂

  10. Rosa skriver:

    Du har ju rest en hel del nu så jag skulle köpta nå´t som jag har användning av hemma. Nå´t som bidrar till mitt välbefinnande. Jag skulle vilja ha en stor plattTV men det har du säkert redan.

  11. barbakvinna skriver:

    nåt som gör just dig lycklig..

  12. Vendettanbettan skriver:

    Far och flyg, och en liten säng till Ellahjärtat.Fnissar lite, tänk för ett år sedan var du på pengajakt, nu flyger dom in.Stålarna alltså!

Kommentera

