Vad gör jag idag då? Jo något fantastiskt gott! ;o) Katrin

HÄR är min fantastiska fruktkaka, den håller jag på att baka nu på förmiddagen. Det är mitt enda ”måste” på hela julen tror jag…
;o)

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Vad gör jag idag då? Jo något fantastiskt gott! ;o) Katrin

  1. Imse Vimse skriver:

    Smaskigt!Jag har totalt glömt bort att göra fruktkaka i år.God jul!

  2. Maggis skriver:

    Önskar dig en skön och vilsam Jul!Kram Maggan

  3. Rosa skriver:

    Ha en jättebra jul tillsammans med De Dina önskar Rosa

  4. Pillan V skriver:

    God fortsättning!KramPillan

  5. Eleonor skriver:

    jag hoppas att Din jul var skön och att fruktkakan var ”smarrig”, Fruktkaka är himla gott!! Kram, elle

  6. Solitude . skriver:

    hoppas att jul och nyår förflutit med goda vänner, familj och lugn och ro.finns det något kvar av fruktkakan så skicka en bit så är du rar…kram och god fortsättning på nya året.

  7. Pippi-Fia skriver:

    God fortsättning på det nya året. Hoppas du haft det bra.Nyss fick jag se att du skrivit kommentar på Ejsan, min Blogspot jag har. Eftersom jag inte fått ut att den finns så är jag aldrig där. Men fick ett ryck och gick dit.Jag hade en fågel på tidningsomslag, och du skrev att du bloggat om den sidan några dagar tidigare.Jag tackar för titten och ber tusen gånger om ursäkt att jag inte hört av mig om den tidigare. Men som sagt jag glömmer för det mesta bort den. Kommer nog att lägga ner där helt.Ha det gottKram /Pippi-Fia = Eivor

Kommentera

