Dax att gå hem från jobbet nu… Jag vill bli HELGONFÖRKLARAD! ;o) Katrin

Nu har jag suttit hela dagen och filat på min ansökan, nu känns den ”klar” och jag ska trycka ut den och åka hem. Väl hemma har jag huset fullt av gäster (och min man befinner sig på resa och är inte heller han hemma)  men jag ska ändå sätta mig ute i solen och bara slappna av en timme. Sen ska jag sakta läsa igenom hela ansökan (strax under 30 sidor) och SEN ska jag gå och lägga mig.

I morgon ska jag nämligen hit till jobbet igen och skriva en helt NY ansökan. Jag har kommit på att jag VILL ha pengar till en alldeles egen doktorand också, som ska jobba med annat än det jag gör. Och för det behövs en separat ansökan.

Jag ÄR inte KLOK!

;o)

Eller så är jag en martyr? Kan inte någon helgonförklara mig?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Dax att gå hem från jobbet nu… Jag vill bli HELGONFÖRKLARAD! ;o) Katrin

  1. *Vicke* skriver:

    Hoppas att det går bra med båda två dåVicke

  2. magnus skriver:

    Ha, ha..Känner igen det här i en kollega.Du ser ingen ände på korridorerna i det kafkaslott du hamnat i…Snart ser du ljuset och sen ska du se, ordnar det sig! Jag håller tummarna.Kram!->Mangan.

  3. herrnixon skriver:

    Wow. En egen doktorand! Lite som en lydig undersåte?

  4. imse skriver:

    Då hoppas jag att du får din doktorand snart. Lycka till!

  5. Livsnjutare skriver:

    Du ger dig inte, så det kommer säkert att gå bra för dig.Men vem tog hand om dina gäster där hemma.Jag tycker synd om dig att du förlorade alla dina pelagonier.Konstigt, men det var kanske som du trodde ett angrepp på dem.Lycka nu till med det som du håller på med.Kram!

  6. magnus skriver:

    Jaha, så står man på tröskeln till en ny vecka.Bara jag nu inte snubblar på alla möjligheter som ligger där och skräpar…Tja!->Mangan.

  7. Kvack skriver:

    Santa Katrin, det kommer att gå jättebra. Men kom ihåg att ta den där vilotimmen lite emellanåt!

Kommentera

