Bara fem (5!) timmar kvar… :o/ Katrin

… så ska bägge ansökningarna till FORMAS vara inskickade.

Det är mycket nu!

Miljoner tack till Magnus som grattade på födelsedagen! Tårtan du bjuder på tar jag efter klockan 16. Då ska allt vara inskickat och jag kan frossa ifred.

Until then!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Bara fem (5!) timmar kvar… :o/ Katrin

  1. Pippi-Fia skriver:

    GRATTIS på födelsedagen.Jag lovade ju att komma ihåg. Hoppas du får en trevlig födelsedag och hinner njuta av den också trots allt jobb du ska hinna med. Födelsedagskram

  2. Madonnan skriver:

    GRATTIS till dig på din dag! Har just haft två dagar i rad här i familjen. Hoppas det går bra med dina ansökningar.Kram:)

  3. magnus skriver:

    Frossa på!Väl bekomme!Ha en skön afton nu när du lämnat från dig ditt magnum opus.->Mangan.

  4. *Vicke* skriver:

    Grattis i efterskottVicke

  5. Pinglan skriver:

    Grattis! Hoppas du har en skön första maj!MVH

  6. Marcus skriver:

    Nu hoppas jag du har det luuuugnt och skönt och grattis i efterskott!Bautakram

  7. magnus skriver:

    Ha en trevlig fredag/helg!->Mangan.

  8. uno skriver:

    I håll the tumms!!!! metroboggen.se/uno

  9. Barbamama skriver:

    grattis i efterskott!!!Hoppas det gick eller går bra med inlämningarna!

    • Katrin skriver:

      Nu har jag ”läst ikapp” alla dina inlägg som jag missat pga mitt ”hemska jobb”. Uj så HÄRLIGT du haft det på Gran Canaria! Knepigt med de där delfinerna, jag som jobbar med miljögifter i Östersjön blir naturligtvis nyfiken.Kul att din 18-åring fått en tjej, det ÄR speciellt att bli en svärmor…;o)Ha det gott!Katrin

  10. Karolina skriver:

    Åh JA! Grattis p födelsedagen. Omän i efterskott. Jag hoppas att du fick in allt i tid och nu håller vi åter tummarna!

    • Katrin skriver:

      Bloggerisvar!Jag håller med Ita, så klart att du kommer att reda ut detta med jobbet. Be om tydligare rollbeskrivningar om någon klankar på dina beslut, eller på att du inte tagit beslut. Säg ärligt att ”nu känner jag mig osäker, jag vill bara förtydliga”… I Japan frågar man aldrig. Då tappar man ansiktet totalt. Min storson som alltid försökte reda ut allt INNAN han satte sig ned och tänkte på problemen han var satt att lösa kallar sig själv ”lat och smart”. de Japaner som halvt om halvt förstod frågorna de skulle jobba med, satte sig och HAMRADE fram en MASSA svar på datorn i samma sekund som chefen vände sig om. Och sen fick göra om allt fem gånger… De var ”flitiga och dumma”. ”Hellre lat och smart än flitig och dum” har konstigt nog varit min devis sen ca 30 år tillbaka…;o)Nåväl, var lat och smart, fråga och förtydliga och segla fram lugnt och svalt…Because you’re worth it!Nu till sorgen om ditt hus. Självklart sörjer du ditt hem! Ni jobbade ju tillsammans med att få det ”perfekt” och nu bor du i en dyr lägenhet. Jag håller tummarna för att du ska hitta det där huset på landet som du vill ha. Med uppvuxen trädgård, med grön gräsmatta och med en solig veranda.Ha det gott! /Katrin

Kommentera

