Nu måste jag lära mig… HUR lägger man in en film här på bloggen? ;o) Katrin

Jag har en ny favoritvideo. Det är helt häpnadsväckande härlig. MEN hur går jag till väga att dela den med er andra här på bloggen?

Så där som ”alla andra” kan göra?

Med en svart fin ruta här med en pil på?

HJÄLP!

Filmen??
Jo den kan du se på här!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Nu måste jag lära mig… HUR lägger man in en film här på bloggen? ;o) Katrin

  1. Ove skriver:

    Haha, häftigt, ska visa dottern den!Inte lyckats gräva fram den miljöexperten än men det beror mest på att jag varit utomlands och upptagen med allt möjligt.Återkommer!

  2. Madonnan skriver:

    Så skulle jag också vilja kunna göra…har lyckats på wordpress, men här verkar det stört omöjligt. Hoppas du lyckas med det och OM så får du gärna berätta för mig hur du gick till väga!Hoppas det har gått bra annars. Ska se om du har skrivit något här innan.Kram!

  3. Cikoria . skriver:

    jag har inte lyckats lägga in någon video från youtube än trots att jag fått instruktioner om hur man ska göra.hoppas du lyckas bättre.kram

  4. Anonym skriver:

    KAN du inte låta dom förbaskade filmerna vara kvar på Youtube?

  5. *Vicke* skriver:

    Du har en bra beskrivning hos bloggvärdenVicke

    • Katrin skriver:

      Ja lever vi inte i ett fantastiskt land. jag tror jag till och med ser fram emot den dagen då du blir vald till diktator…;o)Tusen tack för din lätta instruktion. Nu ska jag bara se om jag kan följa den också. Jag missade i alla fall instruktionen din när du skrev den men nu har jag trykt ut den på ett papper och ska sätta igång efter maten. (Jag HAR lärt mig hur man ”Print Scrn SysRq-ar och kopierar hela sidor som man sen kan beskära i word och få in hela din instruktion på en sida. Jag är inte HELT obildad…;o)Ha det gott! /Katrin

  6. Pippi-Fia skriver:

    Ser att du redan fått svaret. Då grejar du det.Ha det gottKram

  7. magnus skriver:

    He he…Den versionen har jag aldrig hört förut…Deep purple är ju alltid deep purple förstås..Men apropå nya versioner.. Har du hört Mia Hirasawa sjunga ”The worrying kind”?Aint she a dish!?Jag gillar henne skarpt.Videoklipp har jag ingen aning om hur man fixar till.Dela gärna med dig när du vet…:)->Mangan.

    • Katrin skriver:

      Jag har lyssnat på Maia H nu och hon är riktigt bra. kanske lite vek i mina ”hårdrocksöron” men klart bra. Man har ju också stunder då det passar bättre med lite stillsammare.Jag gav min man en elgitarr i 50-års present härom veckan. En Fender Stratocaster blev det och det är riktigt roligt!;o)Ha det gott! /Katrin

  8. uno skriver:

    Vet itne själv. Gör som du, lägger in en länk. Men det duger väl bra, eller enna? Kram på dejj! Baba U

  9. Rosa skriver:

    Tycker det är bättre med länk då slipper du ta utrymme från bloggen, du som gillar att ha egna bilder. Jag får hela tiden radera mina bilder bakifrån därför vill jag inte slösa med utrymme. Har inte ljudet på på jobbet, så jag får lyssna senare.

  10. imse skriver:

    Jag har inte en aning.Ovanlig video!

Kommentera

