Dagens fråga; Kan man som kille upptecka fejkande? ;o) Katrin

Läs hur man upptäcker fuskandet här.

Kan man som kille verkligen upptäcka det?

Och… visst var det en härlig scen i ”När harry mötte SallY”?

Ha det gott! /Katrin

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Dagens fråga; Kan man som kille upptecka fejkande? ;o) Katrin

  1. imse skriver:

    Nä, jag tror inte killen kan märka det.Ha en fin helg!

  2. Karin skriver:

    Jag förstår inte vitsen. Är en tjej på 22 år som aldrig har fejkat. Det skulle inte falla mig in. De få gånger det inte går för mig talar jag om det för vederbörande. Istället för att som kille lära sig huruvida tjejen fejkar eller inte, tycker jag vi kvinnor borde ta för oss mer i sängen.

  3. magnus skriver:

    Hm… Klart man gör!He he…Ingen aning!Sist jag fejkade märkte hon inget…*asg*Ha det Katrin!->Mangan.

  4. tyrla skriver:

    e han bara tillräckligt lyhörs så e det nog en baggis..

  5. En Betraktare skriver:

    Mne kan någon förklara varför i hela friden någon överhuvudtaget ska fejka en orgasm…!?!?!? Vem ”vinner” eller ”förlorar” på det….ingen!

  6. Adeleide skriver:

    Ja killar kan upptäcka om en tjej fejkar. Det är inte bara ljudet som avgör, utan snarare sammandragningarna i underlivet. Dem glömmer många tjejer som fejkar att fejka.Kommentar 3: Många tjejer fejkar för att exempelvis få slut på ett samlag de inte vill ha längre eftersom de märker att killen inte kommer kunna tillfredsställa dem och att killen verkar känna sig stressad över det. Alternativt för att bara avbryta för att få sova sen eller liknande.Många tjejer har svårt för att få vaginal orgasm, och de vill inte ge killen prestationsångest så de fejkar i stället.

  7. Kvack skriver:

    Aldrig gjort, kommer aldrig att göra! Det är en fråga om respekt och kommunikation.

Kommentera

