Klockan är ett mitt i natten och jag är inte trött ;o) Katrin

Jag sitter och hoppar mellan bloggarna med hjälp av ”gå till annan blogg” knappen där uppe till höger.

Är det någon mer än jag som gillar att bara skutta runt och hitta helt nya bloggare?

Jag har läst att Hasse ”Snuten i Tollered” har dött, tack för alla humoristiska kommentarer du skrivit och alla fniss du givit till mig, Hasse.

Jag har läst om sjuksköterskestrejken.
Om Unos gästbloggare.
Om Oves nässelsoppa.
Om Humlans funderingar.
Om Margareths fina fotografier på sig själv.
Om Ru*s fantastiska digitala konst
Om Bettans äventyr (sinmma lugnare)
Om Madonnans svullna fot.
Om A-Lindas fina ord till Hasse.
Om Rosas fuunderingar om de knubbiga körsångarna som gått ned 13 kilo…
Om Barbamammas längtan efter mer värme
Om den blivande mammans oro över den lilla blödningen.
Om han som vill gå ned 20 kilo och har 17.5 kvar.
Om stintans nya, fina handikappanpassade lägenhet.
Om Syster Ysters man och blomman som inte fick frysa.

Om glädje, sorg, förväntan, ilska, och glädje igen. Jag gillar verkligen vår stora bloggby. Nu känner jag mig pladdrig och får tårar i ögonen av sentamentalitet. Jag ÄR nog trött ändå! God Natt alla bloggers!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Klockan är ett mitt i natten och jag är inte trött ;o) Katrin

  1. MissMayhem skriver:

    Tack detsamma! 😀

  2. Anette skriver:

    Ja jag är likadan jag med, jag skuttar runt och brukar upptäcka att det är mitt i natten, precis som nu. 🙂

    • Katrin skriver:

      Och inte har jag lyckats gå och lägga mig ÄNNU! Klockan är snart 2 på natten och det är en HELT vanlig jobbardag imorgon. Ibland blir jag TRÖTT på mig själv.Ha det gott! /Katrin

  3. A-Linda skriver:

    Ja jag gillar också att hoppa runt bland bloggarna så där som du nu har gjort nu. Men sedan beskedet om Hasse Lavins död kom har jag bara sorgbloggat om honom. Har både skrivit själv och läst det som andra har skrivit om honom. Men framför allt har jag läst hans gamla inlägg och kommentarer, och då suttit här och gråtit och skrattat om vartannat. Jag sörjer honom djurpt, han var min allra bästa bloggvän, så det har känts som en viktig del i sorgearbetet att blogga om honom nu.Tack för din uppskattning över det jag skrivit om honom.Kram

  4. Katrin skriver:

    NU ska jag gå och lägga mig! Basta!NuGå nu!Stängt för natten!Sov i ro!

  5. A-Linda skriver:

    JAG OCKSÅ. SÅ DET SÅ! 😉

  6. Madonnan skriver:

    Jag förstår att du kan känna dig så, lite rörd av all mångfald som faktiskt finns här, allt som alla delar med sig av. Livet. Så fantastiskt egentligen! Nu blir jag också lite tårig nästan…Ha det bra idag. Kram:)

  7. PaljettenQ skriver:

    Jag gör också gärna slumpvisa vandringar mellan olika bloggar. Jag kan häpna över den bredd och skrivarlust som finns! Som att jag med stort intresse har följt en kille som steg för steg har byggt en kakelugn *S*

  8. Ru* skriver:

    Tack min vän!Ja Bloggbyn är facinerande! Alltid något mysigt att läsa! Framför allt din egen blogg!Hur går projektet?Önskar dig en bra dag!Kram

  9. Rosa skriver:

    När jag har tid kan jag också sitta så för det är många öden, tankar och saker som bloggare delar med sig av som är så intressanta. Ang min drinkluncher. Jag har inspirerat många genom att just hålla min vikt så. Kompisar som fnös lite i början. Jag är inne på tredje året, låter inte klokt men jag tänker inte ens på det. Har så mycket annat jag gör på min lunch. Träffar jag en kompis tar jag en sallad eller dricker juice. Min väninna som jag jobbar med har hållt på i två år nu. Fler som sagt som tagit efter och tycker det är så praktiskt.Min favorit är Naturdiet drinkmix choklad och ibland café au lait. Är det extra pris på Nutrilett tar jag det i stället men det här är favoriten. Jag äter frukost och middag och en banan på eftermiddagen. Vill du ha snabbare resultat kan du byta ut frukosten också under en tid men det är lite svårare. Eller middagen. Håller du på en hel höst t ex med lunchen så får du garanterat resultat och det bästa är att kroppen vänjer sig det blir ingen snabb viktuppgång för det sker ju i kroppens takt. Jag hade gått upp om jag inte hade gjort så här. Det är svårt att vara kort och bli äldre upplever jag. Vi har ju mindre plats:)att fördela allt på.

Kommentera

