Dagens stenkoll (har inte JAG i alla fall) ;o) Katrin

Jag har helt missat allt… jag sitter bara och sliter med 7 olika saker på mitt jobb och tänker inte ens på något annat. Men nu har jag tagit mig en liten paus. När sjunger Pirelli? Kommer Sverige att gå till final?

Ha det gott! /Katrin

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Dagens stenkoll (har inte JAG i alla fall) ;o) Katrin

  1. Marcus skriver:

    bloggerisvar: Usch vad du får slita, en annan är helt färdig efter en dags skoljox (är väl inte lika härdad ännu hehe) Sverige får delta på torsdag kl 21, tror jag. Ingen aning om Svg går till final, förmodligen sover jag just då *S* Ha det fint!

    • Katrin skriver:

      Bloggerisvar;Jag har ju i ett SYNNERLIGEN svagt ögonblick gått med på att vara en ”Forskare på stan” OCH delta i en ”salong” med en skådespelare, jag och en musiker som ska ”improvisera” ihop ett program med rubriken Äta fisk! OCH så ska jag hålla en två (!) timmars föreläsning för gymnasieelever om hur KUL det är att vara forskare (…hur kul det nu är alla dagar…) OCH SÅ SKA jag vara med på scenen (pridefestivalen) och bli intervjuad… Ibland tror jag att min glada mun som alltid öppnar sig och kvittrar ”JAVISST” när någon frågar om jag kan tänka mig att vara med på olika krävande saker är HELT frikopplad ifrån resten av min kropp. (Det skulle i så fall förklara massor)Ha det gott!KatrinPS Nu ska jag hem och (faktiskt) sova. jag är helt slut.

  2. Katrin skriver:

    Jag glömde att lägga till att jag ska göra ALLT detta under fredag 23 och lördag den 24 maj… Det DYGNET GÅR TILL HISTORIEN!;0)

Kommentera

