Vad tycker ni? ;o) Katrin

Jag har satt in det nya fotografiet som jag tog på mig själv för någon vecka sedan som mitt porträtt (se här). Det som flera av er röstade fram som det bästa av tre alternativ (se här också).

Vad tycks?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Vad tycker ni? ;o) Katrin

  1. uno skriver:

    Fin bild. Du är ju himla snygg. Duger enna gött. Och gör gött. Fler som du behöver vi. Vi blir fler människor, använder fler gifter, utnyttjar resurserna fel och optimalt. Dessutom behöver vi bättre fotografer… kram Baba U

    • Katrin skriver:

      Uj vilken HÄRLIG båt! Jag gillar havet men har ingen båt och kommer aldrig ut. Njut av din pärla. Vilket fint namn!Det där med dop… hitta någon gammal silversked eller annat av silver och ge den lille. Alla nysilversaker de prånglar ut tycker jag är mer eller mindre smaklösa. En gammal sak som du kan berätta någon släkthistoria om kanske är roligare senare i livet?Mina barn fick varsitt guldhalsband med ett litet kors av oss föräldrar när de döptes. De användes aldrig och nu är de för korta…ha det gott! /KatrinPS Tack för dina rara kommentarer hos mig. De värmer!

  2. imse skriver:

    Snyggt! Du är modig som visar din bild i bloggen.Det gör ju jag med förstås, men den bilden är väl sådär en 47 år gammal.

    • Katrin skriver:

      Herpes har jag ingen personlig erfarenhet av tavk och lov, men deet låter riktigt vidrigt som du har det. Min FULLA sympati!Ja UJ vilket skambud, hur bara kunde facket gå medpå det. men samtidigt, facket är alla medlemmar och man får inte ett bättre fack än vad medlemmarna är villiga att jobba fackligt.Jag tycker att du är fin på ditt foto, med en så rar dräkt. Varifrån var den dräkten nu igen?Ha det gott! Katrin

  3. Michis skriver:

    Du är fin!

    • Katrin skriver:

      Jag har ju 3 barn plus ett barnbarn och har aldrig använt en badbalja. Den första tiden duger tvättstället (tom 3-6 månader). Sen badade jag själv med bebisarna (nyfödd tom något år) och sen fick de bada själva i badkaret med mig på golvet bredvid.Tvålkopp… jag använder inte tvål alls bara vatten alt, lite olivolja om bajset torkat in…Så håll dig till det DU tycker är vettigt!Kram!KatrinPS Tack för din rara kommentar till mig!

  4. Ru* skriver:

    Skitsnyggt! =0)

    • Katrin skriver:

      Härliga foton. men varför ska Amanda behöva hacka upp sitt ansikte… Jag har aldrig begripit mig på mina barn, suck.Nu är det bara din adress som fattas (och så att hitta tavlorna mina som försvunnit i röran) så kan du skicka den är du snäll?Ha det gott i helgen!Katrin

  5. imse skriver:

    Jag har faktiskt ingen aning om vilken socken dräkten är ifrån. Det enda jag vet är att den är från Dalarna. Tyvärr har jag den inte kvar.

  6. magnus skriver:

    Det tycks bra, hörru!nu önskar jag dig en riktigt fin fredag och lördag.Ha det gott kompis!->Mangan.

    • Katrin skriver:

      Så härligt för de blivande 7orna att de fått ett hum om hur deras blivande klass ska se ut. bra initiativ, det skapar nog en känsla av trygghet vilket är bra.Vilken härlig dag ni hade, det behövs! Själv satt jag och två kollegor på btaniska trädgårdens café och åt lunch igår. GUD så härligt. jag är priviligierad eftersom mitt rum ligger ca 100 meter från Botan!;o)Ha det gott i helgen min vän!KatrinPS Tack för din snälla åsikt om mitt foto…;o)

  7. Kvack skriver:

    Snygg donna!

    • Katrin skriver:

      Jag tackar!Bloggerisvar.Vilket bra inlägg, sakligt och skakande på en gång. Jag har alltid legat i skugga för jag är en ”viting” från England som på sin höjd blir en ”röding”…;o)Ha det gott i helgen!Katrin

Kommentera

