Dagens utmaning: Fota din arbetsplats! ;o) Katrin

Den här ”utmaningen” eller kanske ”uppmaningen” har jag haft tidigare. Och då fick jag se några andra bloggares arbetsplatser. Nu ÄR jag ju kroniskt nyfiken. Hur ser det ut hos dig? Så här har ju jag det, med foton tagna för någon minut sedan.


Till vänster om min dator…

Rakt fram mot skärmen…

Och till höger om skärmen…

Jag ser nu mina små keramikalster som jag har framför skärmen. De gillar jag att titta på. Jag gick ju en keramikkurs höstterminen och vårterminen och grodan och ”fisken” hämtade jag bara häromdagen. Men de har redan bildat familj med min katt.

Här är en närbild på min lilla keramikfamilj som jag är så glad över att jag har skapat…

Så, nu är det upp till dig. Hur har du det?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Dagens utmaning: Fota din arbetsplats! ;o) Katrin

  1. Durimoll skriver:

    Det var en rolig uppmaning

  2. imse skriver:

    Vilken fin liten familj du gjort. Jag har datorn i ett hörn av vardagsrummet. Tyvärr lyckas jag skapa sån röra där jag sitter.

  3. Cikoria . skriver:

    det kan jag inte visa, är på olika ställen hela tiden, så vilket skulle jag visa? bloggsvar: mina barn har fått städa själva, men emellanåt har jag röjt bråte när de inte varit hemma och kunnat hindra mig ;)hon är i Hultsfred nu.ha en fortsatt skön helgkram

    • Katrin skriver:

      Och min som är också där. han tog vår ”fina” bil och lassade in två kompisar. Han sa att han skulle jobba hela veckan (han är fotograf) men jag anar att det blir lite fest också…;o)Ha det gott! /Katrin

    • Katrin skriver:

      Gud vad du är flitig! Jag har precis klämt i mig alldeles för mycket ostkaka (färdigköpt) och orkar inte ens tänka på middag. Jag är ju ensam till kl 23 i kväll då min man kommer hem från Polen så det blir nog bara en macka.;o)Ha det gott! /Katrin

  4. Kapten skriver:

    Har lagt ut bilder från jobbet på min sida! http://blogg.aftonbla

    • Katrin skriver:

      WOW så häftiga foton! Jag kan riktigt känna saltstänket från havet i mitt ansikte. Men jag skulle inte vilja vara där ute och försöka ”fånga” en oljerigg…;o)Så roligt att få se dina foton, vi har det helt annorlunda på våra respektive arbetsplatser det är då säkert!Ha det gott! /Katrin

Kommentera

