Ny här på WP

Mitt allra första inlägg här på WP. Jag har bloggat på AB i drygt 2 år men känner mig ”kreativ” nog att vilja ta språnget ut i vida bloggvärlden. Jag får se hur detta äventyr går, det ska bli roligt. Jag går ju på semester idag så lite tid ska jag ägna mig åt att ”designa” en blogg med min stil.

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ny här på WP

  1. Katrin skriver:

    Testar kommentarfunktionen

  2. Katrin skriver:

    Testar igen med annan websida

  3. Katrin skriver:

    Varför följer inte mitt foto med?????

  4. Привет! Почитай выше блог про бетонные работы, почему бедствовать ценить их , этих трудяг которые пашут и не жалеют себя , выпекая соответственно 10 часов в день без остановки, респект им!

Kommentera

