Stånk och stön…

Det går bara SÅ trögt att bli klar med mina 2 presentationer som jag sätter ihop i power-point. Presentationerna som jag ska hålla på tisdag respektive torsdag nästa vecka på Den Stora Miljökonferensen.

Vad ska jag säga? Vad ska jag ha med? Hur ska jag gallra? Allt flyter runt och just nu skulle jag tro att allt jag tagit med skulle ta minst 40 nimuter att säga… per presentation… och jag har 15 minuter på mig per presentation…

Dax att ta fram den stora saxen (eller delete-knappen).

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Stånk och stön…

  1. Tizzel skriver:

    Lycka till!!!!

  2. Bianca skriver:

    Ja kag har stor tro på att du har en jobb foran dig,men du fixar det säkert jätte bra:)Kram

  3. Madonnan skriver:

    Det går nog bra, men att sålla är inte lätt alls! Lycka till och hoppas vi får läsa om resultatet sen :)Kram

  4. Barbamama skriver:

    Jag är säker på att du fixar det, även om det kanske är svårt. Men du kan det :-)Lycka till.kram

  5. Annica skriver:

    Å så svårt, hoppas du får till det. Lycka till!

  6. Cikoria . skriver:

    du fixar det säkert. Tänk så mycket du klarat av och hunnit med under den tiden vi känt varandra via bloggen… :)ha det gott

  7. Marilyn M skriver:

    Du får ihop det, det kommer gå bra! Lycka till!

  8. imse skriver:

    Stort lycka till!

  9. magnus skriver:

    Svårt sådant verkligen…Lycka till!mvh->Mangan.

  10. Kvack skriver:

    Hu…att sortera är aldrig kul Man vill att det ska bli bra och att det ska vara logiskt. Men du kommer göra ett bra jobb, det vet jag. Lycka till!Bloggsvar: Tack! Kunde inte sagt det bättre själv. Vad gäller Serbien så var det väl enklast att ha EN syndabock….

  11. Cikoria . skriver:

    hur har det gått hittills?hoppas du har det gott och har tid att andas också.kram

Kommentera

