…och så kommer man hem…

…och så har jag över 400 brev som ska gås igenom. …och så är ALLA viktiga med korta ”dead-lines”… och så blir jag stressad!

Det är inte enbart bra att åka en vecka på konferens, det som samlats i min frånvaro är ju en veckas jobb som nu ska göras, helst IDAG!

Men jag kan inte låta bli att visa lite foton ifrån England. De kommer imorgon…

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till …och så kommer man hem…

  1. M_i_e skriver:

    Ser jag fram emot, har lagt dig i favoriter…M_i_e

    • Katrin skriver:

      Heja på!Själv är jag lik dig, mår illa av godis. Eftersom min man drabbats av diabetes (fick diagnosen nu i sommar) har vi helt lagt om maten. Inte HELT kolhydratfri men åt det hållet. Är det potatis till maten tar jag en liten och fyller på med massor av grönsaker till exempel.Till frukost i morse blev det tre skivor kotlettbacon och ett stekt ägg.Sen simmar jag och vattengympar en dryg timme varje morgon… Det är underbart för en soffpotatis som jag.Heja på dig!Katrin

  2. Pinglan skriver:

    Oj, vad många brev! Hoppas du hade det roligt i England. Ha det gott!Hälsningar!

    • Katrin skriver:

      Men du skrev ju om din förkylda mamma…:o)Ha det gott! /KatrinPS Jag sov till 05, åkte o simmade 06 och är nu lite trött…

  3. magnus skriver:

    De ser jag fram emot att få se!Lycka till med posten….Hej!->Mangan.

Kommentera

