Jag har tonat håret, och klippt mig…

Jag vet inte om jag är nöjd. Jag är nog ganska konservativ när det gäller att acceptera en förändring hos mig själv och vet inte om den är positiv eller negativ.
Vad tycker DU?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Jag har tonat håret, och klippt mig…

  1. Fialajnen skriver:

    himla fint! ditt hår verkligen glänser.

  2. magnus skriver:

    Tjusigt.Alltid kul med damer som förändra lite då och då!Du har förresten fått en liten ”Award” hos mig.Välkommen och kika!->Mangan.

  3. Marcus skriver:

    Det tycker jag var snyggt, det ”faller så fint” tror jag frisörerna säger :-)Ha det bäst!varma hälsn

  4. Ru* skriver:

    Jättefint ju! =0)

  5. Haggann skriver:

    Det blev verkligen bra!

  6. Micaela skriver:

    Du passar jättebra i det! 🙂

  7. Jeanette skriver:

    Snyggt!

  8. Kvack skriver:

    Mycket fint! Den lite mörkare tonen passar din hudton.

  9. uno skriver:

    Helt okej, du ska varaq du, ingen annan. Kramar Uno

  10. imse skriver:

    Helt rätt! Så glansigt håret är. Lagom längd också. Jag försöker spara ut mitt hår ibland, men tröttnar alltid.

  11. Barbamama skriver:

    Jag tycker du blev jättefin!

  12. Augustina skriver:

    Mycket snyggt! Jag måste också klipp mig väldigt snart! Min vanliga frisör hade den oerhörda fräckheten att stänga för mammaledighet. :(Så jag måste hitta en ny och det fort.

  13. Rosa skriver:

    Jag tycker det är fint.

  14. Marilyn M skriver:

    Jättesnyggt! fin glans på ditt hår och längden var bra!

  15. Sara skriver:

    snyggt! du har verkligen glänsande hår =)

Kommentera

