Just precis NU blev jag klar…

Jag har nu skickat in min ansökan till Formas om att få pengar till att åka till Indien på konferens. Dit jag är bjuden som ”keynote” talare. Den som ska prata först och längst…

Det tog nästan 2 arbetsdagar att skriva allt i ansökan!

Jag hoppas jag får pengar för jag tror att det är bland det viktigaste en miljöforskare som jag kan göra. Åka till Indien och jobba för en bättre miljö vilket börjar med bättre kunskaper.

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Just precis NU blev jag klar…

  1. magnus skriver:

    Klart du måste få res-pengarna!Håller tummarna!->Mangan.

  2. magnus skriver:

    Klart du måste få res-pengarna!Håller tummarna!->Mangan.

  3. Spanarn skriver:

    Tack för denna tid. Hej då och lycka till med bloggandet.Ha de gott // Spanarn

  4. Inger skriver:

    Lycka till i antagningsprocessen!

  5. Livsnjutare skriver:

    Jag önskar dig verkligen lycka till i det du gör!Kram!

  6. uno skriver:

    till Indien och Ut igen. Bra, nyckeln till miljön finns i de snabba ekonomierna. Lycka till och kramar. Uno

Kommentera

