Dagens fråga… Har vi fortsatt?

Jag och min man Sir Vääs köpte varsitt årskort till stadens simbassäng i mitten av juli nu i somras. Vi började ambitiöst med simning varje dag.

Dagens fråga… Har vi fortsatt lika ambitiöst? Står vi och hänger på låset på badhuset när de öppnar 06.15 på morgonen?

Ja eller Nej

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Dagens fråga… Har vi fortsatt?

  1. mmm...mia skriver:

    Jag gissar på nej….?

  2. TheHustru skriver:

    utgår jag från mig själv och hur jag är så blir det ett tveklöst NEJ. *L*

  3. Katrin skriver:

    Jag tror jag väntar på fler kommentarer, innan jag avslöjar svaret.KUL!

  4. BeataMorot skriver:

    Såklart ni fortsatt!:)Inget kul ju att gå ut med ett officiellt negativt erkännande!:)

    • Katrin skriver:

      Jag har totalt missat AC/DC trots att de är ett favoritband. Sist jag var på konsert var jag på Iron Maiden och direkt före det på Deep Purple. Det var tider det… (typ 2006?)Hoppas du hittar biljetter på blocket eller nåt.Ha det gott! /Katrin;o)

  5. Cikoria ( oinloggad) skriver:

    JA!:)

  6. Inger skriver:

    Jag gissar på ja.Angående ditt svar på min blogg:Jo jag kommer att undvika att surfa på nätet med mobilen på resan. Har precis beställt kontantkort och funderar att spärra det mot nätsurfing. Till datorn har jag inget gsm-modem, så det är lugnt.

Kommentera

