Törs man lita på att man kommer iväg till Australien?

Sterling i konkurs… och vi som betalt flygresan till Australien som jag och Sir Vääs ska åka till om knappt två veckor. Visserligen med ett annat flygbolag (Thai airways) men faller en kanske fler faller.

Jag håller alla mina tummar för att vi kommer iväg, jag VILL träffa vår rara dotter som nu varit i Australien sen i Januari. Vilket är alldeles för länge för mitt mammahjärta att vara utan min lilla ananas!

Jag håller också tummarna för att alla som nu befinner sig utomlands säkert och smidigt kan komma hem igen, trots Sterlings konkurs.

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Törs man lita på att man kommer iväg till Australien?

  1. Mia skriver:

    Risken att Thai Airways går omkull är knappast troligt. Det är ett av världens största flygbolag. Men däremot lågprisflygen så får man nog räkna med att det kör ihop sig ibland. De har inga direkta marginaler och bränslepriset slår oerhört hårt mot dom. Ska själv åka till Thailand med Thai Airways om en månad så det är lugnt….

  2. Maggan skriver:

    Det där kan ju bli ett elände för de stackare idag som skulle iväg med Sterling. Hopplöst det där är att man inte har någon rätt till resa fast man har betalt, för jäkligt att de fortsätter att ta betalt fast de säkert för länge sedan sett att det går åt skogen.Lycka till med resandet, håller tummen!Kram

  3. Kari skriver:

    Med Thai är det ingen risk. De går INTE omkull. Ska du mellanlanda i Bangkok? Jag ska dit 26/11 för att sedan fortsätta mot Laos, Kambodja och Vietnam(först till Trat i östra Thailand vid Kambodjas gräns med Bangkok Airlines för att slappa några dagar på öarna utanför).Hoppas du får en skön resa. Självklart blir den av! Oroa dej inte för sånt som ännu inte har hänt och troligen aldrig händer.Australien lockar mej också, men inte den här gången.

  4. Barbamama skriver:

    Oh jag håller tummarna men jag tror nog att de är ganska starka så risken är nog liten… Hoppas du får en härlig tid där borta och njuter av sol och bad samt mötet med din dotter så klart!

  5. sjusan skriver:

    det hoppas ja att du gör,ha en underbar helg kram anna

Kommentera

