Varning, ett VIDRIGT foto!

Jag har precis hittat detta foto på mig själv på nätet. Det var i samband med min resa till Patna i Indien som jag gjorde i januari 2008. Väl där talade jag på en konferens, och självklart talade jag om min miljöforskning.

Men vilket foto… Det ÄR jag som tänder ”kunskapens ljus”.

Vad det står? Ja, läs själva!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Varning, ett VIDRIGT foto!

  1. Karolina skriver:

    Jag tror att älska är på livstid. För jag kommer alltid att älska den mannen jag varit gift med och den mannen som han var då och den kvinnan jag var då. Den kärleken är för evigt. MEN livet förändras, utvecklas. Och den kvinnan finns inte längre. Inte den mammen heller. Kärleken är också borta. Men jag kommer alltid att bära honom och vår dåvarandre relation nära mig. Ja, livet utvecklas och jag har dejtar ett tag. Och sedan skulle jag köpa ett hus till mig men pengarna räcker inte så långt när man är ensam som när man är tv. Så han beslutade sig för att vara med och satsa sina pengar i vårt gemensamma hus. Efter funderingar så dök det perfekta huset upp. Jag lovar att berätta mer. 🙂

  2. imse skriver:

    Vad är det för fel på fotot??

    • Katrin skriver:

      Uj… det är ”vridet” dvs formatet har blivit snett, och det är inte beroende på hur tidningen skannades in, jag har sett orginalet.Jag har en vackert rosa grisfärgad hudton och en massivt ful min… kan jag behöva säga mer…

  3. pia skriver:

    Hejtack för din titt på min blogg…alltid roligt att få titta in hos andra…..och din målning var fin. Ang ditt foto… påminner om när jag tog foto till idkortet. När så ser jag ju inte ut – sa jag och fick ta om kortet – men tyvärr så såg jag ut..nuförtiden – stämmer inte med hur jag känner mig….

  4. Ru* skriver:

    Gud vilken intressant artikel. Läste den med stort intresse *s*Kraaaam

  5. uno skriver:

    Dom skriver snyggt i Indien. Vilka bokstäver. Vilken heder att få tända ljuset, dessutom. Kram och allhelgona på dej!

  6. Tonårsmorsa skriver:

    Men det där var ju jättekul att ha som minne. Dessutom vart inte fotot så tokigt alls, tycker jag. Texten däremot… hmmm… liiite svårt att läsa, jag borde nog sätta på mig glasögonen om jag ska lyckas! 😉 Kram!

    • Katrin skriver:

      Kul att du tittade in till mig!Jo, visst var det en INTRESSANT text och så VACKERT illustrerad!Ha det gott i helgen! /Katrin

  7. Rosa skriver:

    Tänk ändå, mitt i allt att va´ häftigt. Man är ju inget annat än en flugskit i universum. En bland alla tusentals, kan ju inte ens sätta siffransbenämning rätt, människor som finns, så hittar DU dig på nätet. Med en bild och allt och med konstiga bokstäver därtill. Jag vet ju att det finns mer om dig på nätet, men det är just det jag menar, avtryck i universum. Hur många har det? Så ser jag på allt jag kan googla om mig själv just nu. Att inga av mina vänner har gjort så mycket avtryck i universum som jag – för närvarande. Rosa tankar som gör så gott hon kan att försöka se det positivia i det mörka.

    • Katrin skriver:

      Jo visst är det så. Om jag Googlar på mitt namn kommer 14 sidor upp, om jag googlar på min mammas namn kommer några få träffar upp, om jag googlar på min mormors namn kommer en träff upp, det jag skrev om henne när hon fyllde 100 år…Så visst har världen förändrats! Till det bättre? Nja, man förändrats till något annat är i alla fall säkert.Ha det gott i helgen! /KRAM Katrin

  8. Ru* skriver:

    Dyckert??? Nu snurrar det här! =0)

  9. Ru* skriver:

    Haha dyk certifikat! Sorry att jag inte skrev ut det *ASG*

  10. Vb skriver:

    Och vad är felet med bilden eller dig?Vad glad jag blev idag när posten kom!Världens tack, har två jättefina ramar som behöver byta innehåll, världens tack.Just dom gillar jag ju!Trist att dina oroginal försvunnit.Har du en susning?Kram Katrinplommonet.:-)

  11. Livsnjutare skriver:

    Ja det var ju lättläst!Vill önska dig en skön helg!Kram!

  12. magnus skriver:

    Hi, hi..Men är det inte så, alltid, de gånger man råkar bli fotograferad, så vrider man till ansiktsmuskler som får en att likna frankenstein… Det är mitt öde.urk. jag vet vilken sida av kameran jag helst vill vara.Ha en härlig dag, Katrin.->Mangan

  13. magnus skriver:

    En liten utmaning väntar på dig på min sida,Hej.->M.

Kommentera

