Vilka inspirerande studenter!

Jag har ju blivit kursledare för en universitetskurs som började idag (Lördag 17 jan). Nu har vi lunch och jag passar på att skriva ett mer positivt inlägg än mitt förra. Det är en tapper skara på 8 studenter som infunnit sig. Och vilka studenter! De är alla rysligt inspirerande pga sin entusiasm, sitt intresse och sina kunskaper och villighet att prata. Alla har av olika anledningar valt att gå denna distanskurs och med glädje ska de och jag träffas under 4 helger framöver. Det ser jag fram emot!

Äntligen något riktigt ROLIGT!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Vilka inspirerande studenter!

  1. magnus skriver:

    Hej Katrin!Visst är det ju så att även det vresigaste eller tungsintaste humör kan få en vändning i ett möte med rätt elever.Så är det bara.Ska själv hoppa in i ett kort vikariat på lärarhögskolan. En fristående kurs i teckning, som jag har hjälpt till med en gång tidigare. Sånt är lite utmanande, lite får man skärpa till sig och visst utvecklar man sig genom detta.Ha det så bra Katrin. Tänker på dig ibland. Att jag kikar in här är väl ett bevis på det kan jag tro.mvh->Mangan.

  2. Ida skriver:

    Lycka till med kursen och dina engagerande elever. Finns inget bättre än när alla visar sitt intresse.

  3. Fun For Life skriver:

    Vad roligt. Lycka till med kursen : )

  4. Bob Kinahan skriver:

    Hi KatrinI enjoyed your family photos also the Skateraw pictures.Regards Bob

  5. Inger skriver:

    Hur har ni det?

Kommentera

