Och nu fyller jag 50 år!

Tänk så fort tiden går.

Någon gång då jag var ca 10 år i slutet av -60 talet, satt jag och räknade efter, Jo…2009 skulle jag bli 50 år. OJ så häftigt att kanske levaSÅÅÅÅ länge att jag får uppleva 2009 tänkte jag då.

Och här är jag nu, 29 april inträffar alldeles snart och då blir jag 50 år fyllda.

Jag och min man ska åka på spa, bara lata oss och äta gott och simma och bada bubbel. Vi blir borta 3 dagar och jag ser SÅ fram emot att kunna ta det lungt.

På grund av en massa undervisning (på helgerna) och på grund av min mans stroke som han fick i december och på grund av den STORA ansökan till Formas om forskningspengar som ska skickas in IDAG (!) så är jag ganska så slut.

Håll nu alla tummarna du kan för att vädret ska hålla i sig i alla fall över den 29onde så stt även JAG kan njuta lite av våren. Hittintills har jag inte sett mycket av den. Igår jobade jag till exempel från 07 till 21, och hann se från bilen att det blivit grönare bara under dagen.

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Och nu fyller jag 50 år!

  1. C skriver:

    Grattis i förskott =)

  2. uno skriver:

    Grattis. Nä, inte kunde jag tänka att jag blev 63 heller. Men så är det, åren går, jättefort dessutom. Uno

  3. Maggan skriver:

    Men Grattis!Vi fyller nära varandra, själv fyller jag 55 den 3 maj ska ha lite kalas här på lördag.Hoppas vädret blir fint för dig och att er spa resa blir trevig.Kram

  4. Helena skriver:

    Grattis på födelsedagen! Hoppas ni får en riktigt härlig helg.

  5. Karolina skriver:

    Stort GRATTIS och jag gissar att ni haft ett bra väder idag.

  6. Madonnan skriver:

    Ett STORT GRATTIS i efterskott!! Hoppas du hade det helt fantastiskt på din födelsedag.Många kramar 🙂 (Från en som firade dotter 27/4 och man 28/4, därav missade jag nog det här).

  7. Inger skriver:

    Grattis i efterskott!

  8. Helena Palena skriver:

    Grattis i efterskott! Det är härligt att bli äldre! När man fyller 50 är det dags att börja säga nej!

  9. Cikoria . skriver:

    oj! jag hängde inte med i svängarnaGRATTIS i efterskott och välkommen till klubben :)KRAM

  10. Barbamama skriver:

    grattis önskar jag dig :-)kram

Kommentera

