Uj, har jag blivit av med ALLA mina listor?

Jag använde en massa tid till att göra ”Musikfavoritlistor”, ”Författarfavoritlistor” mm som fanns i högerlisten i min gamla blogg. För att inte tala om listora med mina favoritbloggare. Både de som var på AB och de som befann sig på annan plats.

 

Och så är allt bara borta. Och jag kan inte hitta någonting. Är allt bara borta?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Uj, har jag blivit av med ALLA mina listor?

  1. himlen är trasig skriver:

    Sista raden var som hämtad ur ett dramatiskt skådespel!

  2. Anita skriver:

    Ja, tyvärr är det så 😦 Det skrevs en del om detta (på bloggen) innan bloggen gjordes om. Jag tycker dock att de borde ha meddelat detta tydligt via e-mail istället.

  3. Inger skriver:

    Ja, tyvärr. Så vitt jag förstår. Alla gamla listor är borta. Jag håller som bäst på att göra nya.

  4. uno skriver:

    Listor? Jaha, då är de väl borta då. Tur att jag har en annan blogg där de finns kvar. Uno

  5. Barbro skriver:

    Tyvärr är det nog så att de är borta. I slutfasen av gamla bloggen varnades man faktiskt för att de skulle försvinna och uppmanades att spara dem, om man ville ha kvar dem.Vilket jag heller inte gjorde… så nu blir det att leta och plocka upp lite pö om pö.Jag läste just om din operation. Även jag blev less på brillorna, men någon laserbehandling av ögonen har jag varken råd med eller skulle våga mig på, så jag valde en annan metod – lämna brillorna hemma och acceptera att jag inte kan se allting så skarpt. Det märkliga är att ögonen vande sig, så nu ser jag mycket bättre utan glas än jag gjorde förut. ;o)

  6. Cikoria skriver:

    jupp, de försvann, jag var inte heller smart nog att spara dem. nu är det ett evigt göra att hitta tillbaka till alla favoriter igen. Nu hittade jag dig :)kram

  7. Madonnan skriver:

    Jag tycker det verkar som om alla gamla bilder är borta också…har inte vågat kolla.Kram!

  8. Erik skriver:

    Se det som en chans att göra nya listor!

  9. Pysan skriver:

    Ja!!! Du har ett stort arbete framför dig…Men du fixar det…Kram Pys

Kommentera

