Är jag dum eller är jag DUM?

Sen bloggen bytte utseende har jag problem… jag har problem med att hitta hit, här där jag nu skriver ett nytt inlägg, jag har tappat alla mina favoritbloggar (utom de få som hittat till mig), jag har tappat alla mina länkar och jag har till och med tappat bort MITT FOTOGRAFI. Jag har klickat i att jag vill ha mitt foto synligt men jag kan inte ens se mig själv däruppe i vänstra hörnet…

Är det bara jag som känner mig som jordens mest korkade bloggare eller har någon annan samma känsla? Kan det finnas någon bloggare som kan tipsa om hur man får dit sitt foto? Det är uppladdat och ”klart” det bara inte syns.

Angående att jag blivit en ”Naturvetare som bloggar”… F** vet om de vill ha en som är bevisat korkad?

Men som jag alltid säger; -Jag är bara en människa och även solen har fläckar!

 

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Är jag dum eller är jag DUM?

  1. Katrin skriver:

    jag har försökt skicka lite kommentarer på några olika bloggar. Och så kommer detta meddelande upp i en illorange ruta.OBS: Din kommentar kunde inte skickas till bloggen just nu. Du kan göra ett nytt försök genom att trycka på ”Skicka kommentar” igen.Trots massor av försök kan jag tydligen inte få in kommentarer heller. Dum var ordet sa Bill, DUM sa BULL

  2. Leo Beata skriver:

    Här är en till!

  3. Katrin skriver:

    Välkommen till klubben för ”Vi Som Är För Korkade För Att Klara Av Att Blogga På Aftonbladet” VSÄFKFAKAABPAVad nu den klubben kan vara bra för…;o)

  4. Rosa skriver:

    Jag har känt precis som du. Tappade därför allt intresse för ABs blogg. Läser numera bara bloggar men inte här på AB. Blev oerhört glad över din kommentar i Rosa tankar. Känner precis som du en värme för de bloggare som var med från början. De gjorde också så att jag inte drunknade då allt bara hände och jag inte visste hur jag skulle orka. Rädslan var så stor. De var fler, precis som du, som drabbades av livets baksida. Vår mitt i livet ålder har mycket överaskningar med sig när det gäller hälsan och det var många gånger jag sa till mig själv – du är i alla fall frisk. Men rädslan fanns också där att just den skulle orsaka så att jag blev sjuk. Det glädjer mig att ni funnit en ny väg att gå på. Jag finns på Facebook och där har flera bloggare hittat mig, så några har jag fortfarande kontakt med. Är tacksam över det. Det är som sagt värme. Det är ett år sedan allt hände. Det jag har kvar är att tilliten till människor är oerhört naggad på. Vågar inte längre lita på folk. Vet vad avundsjuka kan göra. Mycket som uppdagade sig så här i efterhand. Valde att släppa allt som hade med mitt gamla jobb att göra och det är jag så glad över. Det man inte lever kvar i kan inte heller växa. Fick ett nytt jobb. Ett riktigt KANONjobb. Nyper mig fortfarande i armen och undrar hur kunde det här hända. Allt är bra för bra för att vara sant. Kan inte sammanfatta det bättre. Min man, som också blev arbetslös, fick tillbaka sitt jobb och har också blivit bättre än innan. Känner en stor ödmjukhet inför livet och vår situation. Tror också att man skapar sin verklighet och kanske var det så att mina Rosa tankar gav mig en ny väg att gå på. En stor varm kram till Dig, RosaGina.

  5. Epazote skriver:

    det finns en ”hjälpblogg” jag har inte länken till den, men kika in till mig, klicka på Argbigga i min favoritlista, hon har länken till hjälpbloggen högt uppe på sin högersida.

  6. Aylala skriver:

    På något vis verkar din Snackprofil inte vara länkad till din blogg. Kanske måste du klicka i att du vill visa din Snacksida publikt?Kommentarsproblematiken har alla emellanåt men det brukar funka om man är envis och trycker en gång till eller två.

  7. Melinda skriver:

    Du är inte ensam, tycker blogg sidan blivit mycket sämre sedan alla förändringar.Har väl lyckats få tillbaka några av mina favoriter men först efter mycket letande.Förändringen var inte enbart något positivt utan många negativa förändringar medförde större problem hitta den blogg man letar efter

Kommentera

