Nu var jag RIKTIGT orolig!

Jag har försökt logga in, komma åt, min egen blogg. Men det har inte gått. Jag har varit inloggad, jag har kunnat skriva kommentarer men min egen blogg har inte varit sammankopplad med mig. Precis som om jag var inloggad som en främling, kunde inte komma åt min egen blogg.

DU HAR INGEN BLOGG registrarad stod där helt kallt när jag försökt på 5 olika sätt att komma åt min blogg.

Jag kunde skriva kommentarer på min egen blogg, men då som en utomstående…

Nu kan jag i alla fall skriva detta inlägg, håller tummarna att det ska gå att lägga in, och då är det inga problem längre. Men ett tag var jag OROLIG: Tänk om jag aldrig mer kom åt min egen blogg.

Undrar vad som egentligen hände????

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nu var jag RIKTIGT orolig!

  1. Katrin skriver:

    Puhu, allt på bloggen fungerar idag också. Vad skönt!I morgon (eller om någon till dag) ska jag skriva om hur det gått för alla mina ansökningar. Har jag fått forskningspengar eller inte?Jag har sammanlagt lagt ned ca 2.5 månaders jobb på allt jag skrivit och skickat in knappt 10 ansökningar… Har jag fått pengar eller inte?

  2. Barbro skriver:

    Vilken tur!Jag blev också lite orolig, men jag tänkte att det löser sig nog.Och det gjorde det tydligen. :o)

Kommentera

