Var är alla mina tavlor? Kan någon hjälpa??

Jag är dålig på att uppdatera denna min blogg. Mina tavlor är många men det är inte så många som jag har fotat. Sen har en STOR bunt med kanske 50 av mina akvareller bara försvunnit. I mina värsta stunder inbillar jag mig att något av våra rara barn spillt Coca Cola eller annat kladd på bunten och bara kastat den.

Finns här någon ”siare” eller annan som kan ge mig ett förslag på var alla mina oinramade tavlor är?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Var är alla mina tavlor? Kan någon hjälpa??

  1. Livsnjutare skriver:

    Hej!Menar du verkligen allvar att dina tavlor har försvunnit?Men det kan väl ändå inte vara så att dina barn förstört dem utan att säga något. Det vill vi väl helst inte tro på.Hoppas verkligen att de kommer fram och det fort.Lycka till!Kram!

  2. Katrin skriver:

    Ja jag menar allvar! Jag har ju några på väggarna men alla andra låg i en stor bunt. Och den bunten är nu puts väck! SIARE EFTERLYSES!!!

  3. Katrin skriver:

    Fortfarande inga fler tips? Jag har inte hittat en endaste tavla ännu!

  4. Har ny blogg. skriver:

    VA ? låter inte klokt

  5. Katrin skriver:

    Nej, det är inte klokt. Och alla mina alster är fortfarande idag bara borta!

Kommentera

