Miss USA en miss?

Min man berättade häromdagen att han tittat på Miss USA tävlingen på TV. Men att alla deltagere var fula i hans ögon.

Det var tydligen inte en enda tjej som såg naturligt vacker ut utan alla var konstgjorda…

 

Se lite bilder och tyck till

 

 

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Miss USA en miss?

  1. Katrin skriver:

    Hm… Jag kikade på 2010 års vinnare och tycker hon var riktigt vackerhttp://en.wikipedia.org/wiki/Rima_Fakih

  2. uno skriver:

    Miss USA borde med tanke på alla lyft och botikinsprutningar vara hyfsat ful. Hängläppar och bröna på glid, hamburgerlår och fula kläder. Tacka vetja lilla frun!Dessutom har jag en intensiv motvilja mot alla spetiga och spretiga fotomodeller!!!

Kommentera

