Nu kan jag pusta ut!

Jag har äntligen fått en ”spark i baken” och kontaktat Aftonbladet OCH lyckats komma in på min blogg igen. Efter att ha fått upp ”Du har ingen blogg” hur jag än har gjort under hela hösten.

Nu ska jag skriva om varför jag stod och rotade i en soptunna på julafton och varför jag blir arbetslös 1 januari, igen…

Men NU ska jag äta LUTFISK!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nu kan jag pusta ut!

  1. Inger skriver:

    Men halloj! Kommer du inte in nu heller?

Kommentera

