Så tokigt, två användaridentiteter…

Jag slåss mot något diffust… Ett tu tre har jag ingen blogg och inbjuds så vänligt av AB att starta en blogg. Jag kan inte skriva inlägg och jag kallsvettas. Har hela min blogg bara FÖRSVUNNIT?

Nu idag har jag hittat felet!

Jag har 2 olika användaridentiteter på AB, en med blogg… en utan…

Puh!

Inte lätt det här!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Så tokigt, två användaridentiteter…

  1. Eva skriver:

    då ser jag fram emot nya inlägg – bloggtant någon annanstans!

  2. Kim Ahlsten skriver:

    Vad intressant dina poster är! kommer med all säkerhet att läsa igen! =) Hoppas du har en rolig dag (:

Kommentera

