Gammal AB bloggare numera vilsen…

Jag har ju flyttat hit på grund av att Aftonbladet stänger sin bloggfunktion. Jag har lyckats exportera blogginläggen. Men inte allt annat… Bloggvänner, länkar, fotografier… Nu är jag helt vilse och ensam och känner inte igen mig. Jag är som en äldre, senil människa som abrupt förflyttats ifrån välbekanta marker.
Ho, ho ekar jag i tomheten…

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Gammal AB bloggare numera vilsen…

  1. Katrin skriver:

    Testar nmest att jag kan skriva kommentarer. WordPress ser ju lite annorlunda ut än AB bloggen

  2. madonnan skriver:

    Hoho tillbaka; här är fint!

    Ser att din adress börjar med ”https”, vad skumt – ska kolla min, men tror inte jag har sett något ”s” i den… 🙄

    Det ger sig, jag gillar wordpress, men det är ju lite annat och man ser inte riktigt senaste skriverierna. Fast du kan prenumerera på andras inlägg, om de har ställt in sina widgets så och då får man mail så fort ngn skriver.

    Kram på dig, ta’t lugnt så ger det sig 🙂

  3. Nintendotjejen skriver:

    Hej!
    Jag såg på supportbloggen att du också haft problem med att importera inlägg efter 2008. Men här verkar ju allt ha följt med? Hur gjorde du?

  4. anneliestankar skriver:

    Hej
    jag läste dig ofta på aftonbladet. Kul att du hittade hit!
    Min blogg på aftonbladet hette Barbamama…. men nu finns jag också här på wp och på facebook 🙂

Kommentera

