Rara dottern flyttar hem efter 4 år /KatrinBiolog

Rara dottern vår (24 år) har precis skickat mig en bunt bilder från hennes och väninnans semester i Grekland. Här ovan står hon vid havet en kväll…

Till vardags arbetar de bägge som croupiers i Londons centrum. På Leichester square. Det har de gjort sen snart ett år nu. Idag ringde hon och berättade att hon ska flytta hem om 2 veckor. Hon behöver spara pengar och ska bo hemma och läsa Biologi (!) på Universitetet. Hon har ju en massa poäng i Kemi men behöver 20 p Biologi i sin examen. … Sen i vår ska hon flytta till Australien och pojkvänen Steve som hon träffat i England.

VAD VAR DET JAG SA?
 LYSSNAR HON INTE??
INGA barnbarn i Australien sa jag ju!!

Men det ska bli roligt att se min lilla princessa i alla fall lite till innan hon flyttar till Australien!

Vännen Johanna som också jobbar i London som croupier.

De verkar ha ätit jämt… på mer än hälften av fotona äter de! Maten i Grekland ÄR god…

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Rara dottern flyttar hem efter 4 år /KatrinBiolog

  1. Rosa skriver:

    Va häftigt ändå. Australien. Många små jobbiga djur finns det. Då vet du vart du kommer att tillbringa en hel del tid när du blir äldre, kanske….Ang. att ha högar som finns i lägenheten. Dottern har städat rummet, kastat MASSOR. Nu står det påsar i vårt vardagsrum, fråga mig inte varför de står där. Jag ser på påsarna och inser, Mannen kommer inte att SE dem.

  2. Barbro skriver:

    Mat… Det kommer mig att tänka på svägerskans barnbarn. På åtmintone 3/4 av alla bilder som finns av dem äter de något – antingen mat, tårta eller godis.Vi har funderat en hel på detta och kommit fram till följande:Är det inte möjligen så att matbordet är en bra plats att ta bilder, för där sitter man vanligtvis STILL?;o)Barn lyssnar ALDRIG på sina föräldrar. Eller så lysnnar de och gör tvärtom.Önska dig barnbarn i Australien så kanske de väljer att INTE flytta dit.(Hmmm… låter ganska osannolikt)

  3. Cikoria . skriver:

    vill inte förta din glädjemen jag valde mitt namn med omsorg, dessutom är det ett vackert ogräs härnere i skåne.. dikesrenar är blå av cikoria… tack för att du är så underbarKRAM

  4. Madonnan skriver:

    Oj…Australien är ju en bit bort…men då kan man träffas mer intensivt när man ses s a s …Kram:)

  5. Karolina skriver:

    Ja, mammor känner sina barn bäst i hela hela världen. Du vet redan att du får barnbarn i Australien så det är bara att börja spara pengar så att du kan resa.

Lämna en kommentar